21 oct. 2008

my other me

Am primit un mail super interesant astazi. E de la o persoana pe care nu o cunosc; sa zicem ca e de la cealalta personalitate a mea; n-am schimbat absolut nimic din text:


"e ca si cum ti-ai pune o rochie de zi in seara de revelion

adica e poate o seara ca toate celelalte, cand e posibil sa fii singur (a) si sa fie mai comod sa te bagi in pat sau sa alegi sa mergi la un concert in aer liber si poti topai fara sa te vada nimeni

postludiu nu inseamna nimic, preludiu nu inseamna nimic, a face dragoste fara dragoste nu inseamna nimic

pentru ca nu se pot intampla una fara alta

sau poate sunt eu batran si demodat

si imi place sa cred ca iubirea aia ditamaie si grandioasa exista pt ca stiu ca e asa caci am trait-o

dar ca orice lucru mirific este 'end of story' nu 'end of love' si nu exista nimic atunci decat dragoste si o prezenta continua

si chiar daca pleaca simti asternutul fierbinte si pe ea acolo, iubindu-te inca

iar daca ea pleaca de tot, pt ca asa trebuie, asa se intampla, si tu pleci la fel...nu inseamna nimic...pt ca iubirea nu inseamna sa fii cu omul pe care il iubesti...pur si simplu sa il iubesti

iubirea e libera, la fel ca viata...nu tine cont de nimic. si nu e teorie, am trecut prin astea si m-au schimbat foarte tare. vad lucrurile altfel. simt alfel


si iti doresc ca intr-o zi (daca nu a venit asa) sa ti se intample, numai ca in cazul tau, daca se poate sa nu se mai termine :)"



Niciun comentariu: