24 oct. 2008

my other me

toata seara de ieri nu m-am gandit decat ca mi-ar place sa mor intr-o masina explodata in timp ce mi-o suge si ejaculez.

eram excitat. ma durea burta si nu am facut nimic. doar am visat ca mi-o suge. imi e dor de innebunesc de asta, imi e dor sa ling, sa musc, sa leg, sa tip, sa imi infig degetele in carnea ei, sa imi simt unghiile in fese. sa ii ramana semne. sa imi ramana semne. imi e dor sa fac sex o saptamana fara sa stiu cand e zi sau noapte sa ma usture si sa nu mai pot sa o fac si totusi sa nu ma opresc. sa fim niste descreierati si sa radem ca unii, tavaliti pe jos sau printre cearsafuri. imi e dor sa inghita.
azi dimineata m-am trezit excitat...ea era la bucatarie. apoi a venit sa isi ia ceva de imbracat. i-am arata ce fac a zambit si mi-a spus ca se grabeste. si-a bagat picioarele in niste tocuri si a trantit usa in urma.

m-am masturbat.

pe balcon era un cearsaf la usact. era plin de gainat. am inceput sa rad.

a fost o dimineata plina de simboluri.


Niciun comentariu: