22 oct. 2008

my other me



'- feel no pain or singing in the rain?
- ?
- daca ar fi sa alegi ce ai alege?
- iar ma intrebi tampenii. de ce?
- pt ca stiu sigur ce imi raspunzi?
- ce?
- singing in the rain.
- pai daca stii de ce mai intrebi?
- ca sa fiu sigur
- parca erai
- adevarul e ca nu ai alege asta. toata lumea spune asa, dar nu o face.
pana la urma toata lumea alege 'feel no pain'.
- nu, nu...eu nu...eu nu. hai sa ridicam mainile si sa cantam toti asa. piticii mei din creier o fac. 'singing in the rain'.'singing in the rain'.

da-i naibii de pitici. ei locuiesc intr-un creier nu au unul. adevarul e ca e mult mai confortabil fotoliul caldut. mult mai confortabila ciorba mea zilnica cu leustean stroflocit. atat cat poate fi de stroflocit un leustean. incalzita si reincalzita la fiecare pranz. auzi tu?! sa simt picaturile de ploaie ca picaturile de acid. sa simt, in genere. asa te iubesc. dar nu pot sa traiesc asa, nu? sau poate da '

tu? feel no pain or singing in the rain. ce alegi? iubita care ti se intinde confortabil fara ca macar sa iti mai doresti asta sau sa stai in ploaie privindu-i fereastra stiind ca e acolo dar nu poti face nimic sa o atingi. cel putin nu in seara aia. ce?

a iubi sau a fi iubit?



Un comentariu:

cavalera' noii lumi spunea...

A iubi, te face sa razi si sa plangi in acelasi timp.
De chimicale venite dintr-un singur sens (si nu al tau) te plictisesti repede si cauti alte formule.

Dar sa o luam si invers: a uri sau a fi urit?